Vol 2, No 2 (2009)

Jul/Oct

Table of Contents

Articles

Design and new behaviours: Project responsibility, social and cultural connectivity. [Three case studies] PDF
Raffaella Fagnoni 45-55
São Paulo Design Visions: Strategic design as an agent of dialog and transformation PDF
Alécio Rossi Filho, Anna Meroni, Cely Monti, Roberto Galisai 56-63
The strategic role of design: The Italian case PDF
Alessandro Deserti 64-68
Latin American markets as design labs PDF
Carlos Teixeira 69-72
Design for territorial business systems: Role, instruments and operating methods PDF
Giuseppe Lotti, Ilaria Bedeschi 73-82


ISSN 1984-2988 - Melhor visualizado no Mozilla Firefox

Licença Creative Commons
Esta obra está licenciada com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional [atualizada em 11/11/2016]

Publicação da Universidade do Vale do Rio dos Sinos - Unisinos. Av. Unisinos, 950, Cristo Rei, 93022-750, São Leopoldo, RS, Brasil. Atendimento Unisinos +55 (51) 3591-1122, Ramal: 3219.